15. pro 2011.

deja vu i opet

iscjeljivanje: deja vu

Primjećujem događaje koji nalikuju na deja vu, ali to nisu.
To su sitni doživljaji, naizgled nevažni. Na primjer: ručam i pogledam kroz prozor: vidim mačku kako skače na krov susjedne kuće. Vratim pogled na tanjur. Nakon nekog vremena ponovno pogledam kroz prozor i ponovo vidim istu mačku u istom položaju, ponovno skače na isti krov ( vrlo nalik sceni iz filma Matrix).

Ili: idem u dućan i vidim osobu na parkiralištu kako ulazi u auto. Nakon nekoliko sati opet izađem i opet na istom parkiralištu vidim na istom mjestu istu osobu kako ulazi u isti auto.

Ili:  Stavljam stvari koje sam kupila na stol da bi ih lakše rasporedila. Sat kasnije nalazim iste stvari na stolu, u istom rasporedu, samo ih ovaj put nisam ja kupila niti stavila na stol.

Svjesna sam da to nisu isti događaji, niti imam onaj osjećaj koji je karakterističan za deja vu "čini mi se da mi se to već dogodilo", iako sve izgleda isto - nije isto.

Te doživljaji prati osjećaj posvemašnjeg mira i ideja da su to mjesta na kojima mogu izabrati drugačije: druge mogućnosti, druge izbore, druge ishode pa čak i druge realnosti.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...