14. velj 2013.

sretno valentinovo

valentinovo

Kada sam na tečaju engleskog prvi puta čula da englezi imaju praznik zaljubljenih, bilo mi je žao što takvog običaja nema i kod nas. Sviđale su mi se razglednice sa srcima, cvijećem i anđelima i maštala sam o tome da i ja neku dobijem.
U međuvremenu nitko više nikome ne šalje pisma rukom pisana, niti se ljubavna pisma više ne mirišu, ne čitaju po sto puta i  ne stišću u njedrima.
Do sad sam se stigla zasititi trgovine zadanim osjećajima;  x smsovima, obaveznom čokoladom; očekivanim poklonima; propisanom oblekom, neizostavnim cvijećem i prigodnom romantikom...

Volim ja i čokoladu i poklone i cvijeće i posebne prigode, al još više volim kada se susrećemo punim srcem.

Nadam se da ne čekate posebne prigode da kažete VOLIM TE i zaljubite se još više.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...