19. ožu 2011.

kad će biti slijedeća transmisija iscjeljivanja?

Dosta ljudi me zvalo pitajući kada će biti slijedeće transmisija za zdravlje,
preskačući transisiju za zdravu vodu kao da se ona tiče nekog drugog.

Transmisije za zdravu vodu također su transmisije osobog iscjeljivanja, iako na tome nije primarni fokus.Mislila sam da je to samorazumljivo, ali očito nije.

Kad god koristimo svoju svjesnu namjeru iscjeljivanja mi iscjeljujemo sami sebe (to je ionako jedino što možemo učiniti).
Da bi mi uopće nekom i nečem mogli pomoći mi moramo biti u mogućnosti da sami proizvedemo te frekvencije/ vibracije, a ostatak će se dogoditi po principu rezonancije i usklađivanja.

Pozitivne misli, pozitivna djela i namjere imaju visoke frekvencije i omogućavaju iscjeljivanje (vlastito).
 Drugo, mi smo sastavljeni od vode (većinom).
Treće, voda je vodič energije, plus, pamti.
Četvrto, voda se nije zagadila sama od sebe i mi zapravo iscjeljujemo svoj (ljudski) odnos prema vodi, drugim riječima usklađujemo se s prirodom.
Ako hoćete, ionako nema nikog i ništa drugo, kad je sve Jedno i sve je povezano.
Peto, što stavimo u vodu to će nam se i vratiti i kao kemijska supstanca i još više kao vibracija, drugim riječima ponovno ćemo programirati sami sebe.

Sada se vjerovatno pitate kako to da mi možemo utjecati na vodu i drugačiju manifestaciju ako je jedino što možemo uraditi - iscjeljivati sebe?

Sa izvora by broduboci
Životna energija ima karakteristiku da podupire život. Ono na što mi obraćamo pažnju se uvećava pomoću životne energije. Boriti se PROTIV onog što ne želimo i dalje usmjerava energiju baš na to što želimo izbjeći. Zato niti jedna ova transmisija nikada neće imati fokus na uklanjanju bolesti, već na stvaranju zdravlja, i neće imati fokus na zagađenju već na čistoj, zdravoj, pitkoj vodi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...