17. ožu 2011.

putovanje

Danas sam dobila CD fenomenalnih fotki Mr. Broda slikanih diljem lijepe naše - i u neke skrivene zakutke u koje nije baš lako stići.
Lako ćete se sjetiti zašto je zovemo lijepa ako i sami pogledate fotke.

Bunja by broduboci
Ukratko - fotke su izvrsne, s profinjenim osjećajem za detalj, za svjetlo, za teksturu i nekim mirom koji ispunjava i širi srce.
Zapravo, fotke su uhvatile gušt življenja.
On je hodao i gledao oko sebe a ja sada uživam, jer me fotke prenseu na lice mjesta, kao sudionika.
Netankuta priroda, ljudi, ljudskih ruku djela, brodovi, škoji.... jedna fotka bolja od druge.
Napravo je fotku na kojoj čak i smeće izgleda lijepo.
Majstorski.
Deblo by broduboci
Inspirirao su me da se pokrenem, malo u šetnju - malo da još bolje promatram oko sebe.
Zahvalna sam za ovaj prekrasan poklon.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...