16. lis 2012.

kako je Mujo prolupao

Ide Mujina djevojka ulicom i reče komšinici: - Dobar dan.
Komšinica je rekla Begajeti: - Viđoh onu Mujinu, reče mi dobar dan.
Begajeta Senadi: - Rekoše mi da se ona Mujina jedva javi kome.
Senada Amiri: - Reče mi Begajeta da je vidjela onu Mujinu, nešto nervozna bijaše kad joj se javljala.
Amira Muniri: - Čuh da je ona Mujina nešto nervozna, mora da ima problema.
Munira Đulsi: - Ona Mujina je puna problema, samo šuti, ni s kim ne priča.
Đulsa Rasemi: - Vele da je ona Mujina skrenula od problema, dugovi i krediti sigurno.
Rasema Zijadi: - Ona Mujina je naka rastrošna, sve same dugove i kredite ima, nije čudo da je Mujo prolupao.

krivo ogledalo
Julien Vidame, iskrivljena ogledala
Upravo sam primila ovaj vic. Osim što pokazuje kako nastaje trač, pokazuje i  kako mi stvaramo/izmišljamo zaključke. Pravo je čudo da više ne vjerujemo da je Zemlja ravna ploča.

Umjetnik Julien Vidame napravio je set iskrivljenih ogledala, i zabavljao se smijući se svojim odrazima. Otprilike tako izgledaju i naši zaključci koje smo stvaorili u sebi o sebi.

Ljekovito je i oslobađajuće nasmijati se svojim ulogama i idejama koje "ozbiljno" imamo o sebi.
Probajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...